Ambities Realiseren

Hoe doen we dat Ambities realiseren²Organisatievitaliteit

Ambities realiseren²

Hoe doen we dat

De zakelijke uitdaging in organisaties is om nu resultaat te tonen en ook op langere termijn gezond te blijven. Wij richten ons op visie en strategie, om het tipping point te bereiken.
In veel organisaties treedt verzuring in: het resultaat blijft achter bij de verwachting en met snelle correcties (lees: kostenbesparingen) wil men compenseren. Daardoor trekt men energie uit de organisatie wat elke volgende periode tot een herhaling van zetten leidt.

Your Title Goes Here

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Bouw aan ‘slechts 2 waarden’

Succesvolle organisaties investeren tijd en geld in hun visie en strategie. Ze bouwen aan ‘slechts’ 2 waarden: het merk (de naam) en de mensen. Alle succesvolle organisaties waar en waarmee ik heb gewerkt bleven over jaren consistent in hun visie én uitvoering. En ja, ze moesten ook bikkelen om tegenslag te overwinnen. Juist het hebben van een perspectief biedt perspectief.
Het tipping point bereiken is het resultaat van slim en hard werken.

Hoe bouwen we

We bouwen aan waarde op korte termijn die de lange termijn dient. Vanuit de merk-/ Marketingkant via visie en strategie: hoe boeit en bindt het merk.
Vanuit de klant-/Customer Marketingkant aan win-win programma’s: hoe boor je met het merk het potentieel voor de klant aan.  Dit klinkt puur commercieel en is toch universeel toepasbaar bij not for profit organisaties.

De diensten die we daarvoor inzetten zijn:

Consultancy : diagnose, definitie en design van missie, visie en strategie (vitaliteitslijn) 
Coaching: doelen stellen en maximaliseren van kracht en energie:
Teams: leidinggevenden, project teams, afdelingen e.d. Individueel
Training: competenties versterken via maatwerk en thema trainingen (time mgt / project mgt /
impact skills / enz.)

2 waarden, 2 succesfactoren

Ambities realiseren raakt 2 essentiële zaken:

  1. Een organisatie heeft een betekenisvolle ambitie. Dat kan uit harde en/of zachte elementen bestaan, maar het moet een serieus, nodig streven zijn. En daarom vind je deze organisaties zowel in de profit als not for profit wereld.
  2. Een ambitie realiseren is elke dag aanpoten om over langere termijn het werkelijke effect te behalen. Dat vraagt visie en doorzettingsvermogen. En voorbeeldgedrag van de leiders. Daarom werk ik ook alleen met leiders met ruggengraat.

Image Gallery

+31- (615)-008592

frank.coppers@inspi-rational.nl