Persoonlijk

Vaak is een verkennende vraag ‘wat heb je gedaan?’. Mijn ervaring leunt meer op ‘waarom heb ik het gedaan’ en ‘wat is het effect daarvan’.
Mijn persoonlijke Why / drijfveer is: gedeeld geluk is dubbel geluk. Dat klinkt filantropisch, maar ik heb geleerd dat het ook prettig egoïstisch is: je doet het goede voor anderen omdat je er zelf blijer van wordt. Wat ik doe komt voort uit drijfveren,  niet de competenties. Wanneer je iets wilt, leer je die wel bij. En juist dat scherpt je geest. Vitaliteit..

 

Your Title Goes Here

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Blijvend verbonden

Vaak start je in een specifieke rol en ontwikkelt de connectie. Bij DHL startte ik in 2006 als Internationaal trainer van hun eigen Project Management methode: DePICT. Die rol vervul ik nog steeds en uit die ontmoetingen groeide mijn rol als MT coach. In diverse sites en BU’s werken aan ‘ambities realiseren2’.

Bij Sunware ontstond een boeiende rolinvulling. In 2009 begonnen als consultant voor Trade Marketing, later actief om het verkoopteam te coachen en sinds 2015 in een interim-rol als Key accountmanager actief.

Ook NRF is een vitale connectie. In 2013 begonnen we met een ontwikkelprogramma voor high potentials. Daarna hielp ik met verkooptraining. Door steeds meer intern lijntjes te verbinden werd ik betrokken bij het MT. Eerst nog puur gericht op het MT zelf, maar uiteindelijk hebben we het high potential programma hieraan gekoppeld. Net als de deelnemers ontwikkelen we ook het programma zelf continu. (lees blog…NRF – mastering growth needs organisationvitality)

Gezonde groei

Gezonde groei betekent; altijd beter, liefst meer.

Beter en meer zijn gericht op betekenisvol bestaan. Geld is randvoorwaarde, niet de drijfveer. En ervaring leert dat wanneer jezelf, jouw team of jouw netwerk betekenisvol bestaat het financiële resultaat beter is.
Een belangrijke basis ligt in mijn opvoeding. In de supermarkt van mijn ouders zijn 2 zakelijke principes gesterkt die ik nog altijd omarm. Allereerst dat je van klanten moet houden, want dan blijven ze je ook trouw bezoeken. En dat je klanten écht helpt door niet alleen te horen wat ze zeggen, maar te begrijpen wat ze bedoelen. Ons leven, ons gedrag draait om drijfveren, motivaties.

+31- (615)-008592

frank.coppers@inspi-rational.nl

Designed by LoudFrame